vineri, 2 octombrie 2009

Durerea de cap la femei!

mda. halal subiect mi-am ales.
Teoretic e de mai multe feluri. Practic (zic eu) se rezuma un singur fel. LIPSA.
- lipsa de pastile
- lipsa de calatorii
- lipsa de petreceri
- lipsa de pantofi
- lipsa de bluze
- lipsa de parfumuri
- lipsa de orez (da, orez!)
- lipsa de motive
- lipsa de lipsa etc

Trebuie gasit un vinovat sau responsabil pentru toate astea si evident ca exista unul si cu totii deja v-ati gandit la el. Un vinovat/doi vinovati - clar vinovatul este de gen masculin, deci trebuie sa fie un el - musai.
Am zis!

2 comentarii:

Canibal spunea...

ai uitat cea mai mare lipsa, lipsa de atentie din partea tuturor, lipsa de apreciere, lipsa nedorintei tale pentru sex, lipsa "libertatii", lipsa a "ceva"-ului in viata ei, suck bitch cock humongous ding dong
scuze, am vrut sa scriu doar de lipsa de atentie, dar ce sa fac, restul au urmat in mod natural, au iesit pur si simplu.

Perverseverentu' spunea...

Te-nteleg, cate as mai fi zis si eu in mod natural...dar am lasat loc si de comentarii :)
Nu ca acum nu ar mai fi.